Witamy.
Przedmiotem aukcji jest zregenerowany wtryskiwacz sterujący stosowany min w silnikach Mercedes Sprinter , W210 2,9D i TD i innych.
Regeneracji (wymianie) podlega część pomiarowa znajdująca się wewnątrz wtryskiwacza, końcówka wtryskowa jest używana, sprawna, ciśnienie wyregulowane na odpowiednią wartość.
Częstą bolączką tych wtryskiwaczy jest uszkodzenie cewki pomiarowej. Skutkiem tego uszkodzenia jest przejście sterownika silnika w tryb awaryjny, brak mocy, nadmierne dymienie. Po wykonaniu diagnostyki komputerowej wyświetlany jest błąd : czujnik wzniosu iglicy-przerwa lub zwarcie lub brak sygnału (w zależności od testera). Dokładnej weryfikacji można dokonać przy pomocy zwykłego miernika. Odpinamy wtyczkę wtryskiwacza od wiązki elektrycznej i mierzymy rezystancję cewki pomiarowej. Prawidłowa wartość powinna się zawierać w przedziale 80-120 ohm. Jeżeli jest inna cewka jest uszkodzona.
Holenderska firma STELENDAMM której jesteśmy przedstawicielem na Polskę jako jedyna na świecie opracowała zestawy naprawcze, urządzenia i technologię naprawy tych wtryskiwaczy.
Wyczerpujących informacji udzielamy pod numerem:
41 [zasłonięte] 30
512 [zasłonięte] 048 w godz 8-21 osoba odpowiedzialna: Krzysztof Baran
lub na stronie: AUTOSERWIS-OSTROWIEC.HOME.PL