Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WSK M21W2S2EX SPORT EXPORT PROTOTYP SEM LUCAS BING

29-01-2014, 17:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 999 zł     
Użytkownik vimaan
numer aukcji: 3887446020
Miejscowość Świdnik
Wyświetleń: 11457   
Koniec: 29-01-2014 17:33:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich bardzo serdecznie !

 

Wsk M21W2S2EX z prototypowym silnikiem 059-1 W2BxExS z bingiem 53 i zapłonem SEM. Silnik zbudowany dla jednego z prl-owskich dygnitarzy w ośrodku doświadczalnym w N. Dębie. Wszystkie dane silnika, historię podam tylko nowemu włascicielowi. Nr. silnika całkowicie nie podobny ze znanej numeracji silników 059-1 z M21W2S2. SILNIK JEST PROTOTYPEM I RĘCZĘ ZA NIEGO CO DO PEŁNEJ ORYGINALNOŚCI I JAKOŚCI. Wszystko jest tutaj oryginalne po za obszyciem siodła, farby i opon, które nie przetrwały próby czasu.

Nie ma tu żadnych replik. Kierownica szeroka z poprzeczką, prosta i ma swój wymiar. Zawieszenie przednie oryginalne z jednym uchwytem na blokator koła. Zawieszenie jest długie i nie posiada stożków na górze. Koła chromowane, nigdy nie rozplatane i regenerowane. Są proste dobrze zachowane. Przednie koło to 19" na szerokiej rawce z oponą 3.00x19 i tył na szerokiej rawce z oponą 3.25x18. Kołą napompowane azotem. Zbiornik paliwa nigdy nie spawany, szczelny, nakładki w dobrym stanie i posiadają oryginalne kędry. Zbiornik jest zalany pod korek paliwem z mieszanką 1:20. Silnik jest w idealnym stanie, nigdy nie miałem z nim problemów. Zawsze odpala kiedy jest taka potrzeba. Zawieszenie poszanowane, nigdy nie testowane w lesie czy na polu. Sprężyny amortyzatorów odwrócone z powodu korozji. Prowadzi się świetnie i komfortowo. Boczki metalowe. Jedyną wadą tego motocykla jest to, że ludzie śledzą wzrokiem, robią zdjęcia i nie raz zostałem już zatrzymany w celu obejrzenia i zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia. Pod zbiornikiem jest cewka sem na widełkach, motocykl odpala bez akumulatora. Całą instalacja jest na lucasie. Ładowanie jest bardzo dobre. Wszystkie światła działają, stop i klakson jest. Stacyjka na pierwszy rzut oka wydaje się jak standardowa lecz ma całkiem inne scieżki. Próby czasu nie przetrwały także składane podnóżki kierowcy, automat stopu hamulca przedniego i tłumik chrom. Akumulator ma dwa lata świetnie trzyma. Konsola jest oryginalna i posiada tylko jedną kontrolkę do świateł drogowych. Reszta jest ślepa. Charakteru dodaje piękny duży licznik w milach (1:1600) który działa prawidłowo. Motocykl jest zrywny i dynamiczny. Gaźnik bing 53 jest świetnie zachowany i nigdy nie miałem z nim żadnych problemów. Błotniki w chromie lecz tylny przydało by się odnowić lub przepolerować. Lampa lucas tył z oryginalną blachą mocującą i przód także made in england. Fajka do świecy bosch razem z przewodem. Klamki manetek z tworzywa sztucznego. Dużo elementów jest w chromie co ciężko spotkać w zwykłej wsk. W motocyklu nie mam nic popsutego. Kupujący może wracać na kołach do domu. Motocyklem jeździłem w słoneczne weekendy max. po 100km dziennie. W tamtym sezonie przejechałem ok 1400 km i nigdy nie pchałem. Motocykl posiada białe tablice, jest zarejstrowany na mnie.

Przegląd ma ważny do 30 kwietnia 2014r. Ubezpieczenie ważne do 31 grudnia 2014r. 

 

 

 

 

 

Odbiór tylko osobisty w Świdniku k/Lublina

Cena do niewielkiej negocjacji.

Informacji udzielam pod nr.: 889-[zasłonięte]-126 po 10.00 do 22.00 Proszę śmiało dzwonić bo nie mam nic do ukrycia i na pewno wszystkiego nie opisałem.

Nie odpowiadam na e-maile i sms. 

 

Motocykl odpalę i pokażę tylko konkretnemu człowiekowi i proszę nie zawracać mi głowy jeżeli nie masz zamiaru kupić.

Wystawiam tylko raz.

 

Polecam. Na prawdę warto. 

 

 





Dodano 2[zasłonięte]014-01 12:16

=============Cena bez silnika 12.000 zł===============