Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

USUWANIE FAP/DPF FAP DPF off FILTR CZĄSTEK STAŁYCH

31-01-2012, 20:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 400 zł     
Użytkownik MRC-chiptuning
numer aukcji: 2061420800
Miejscowość Gryfów Śląski
Wyświetleń: 24   
Koniec: 30-01-2012 17:20:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O nasKomentarzeInne aukcjeZadaj pytanieDodaj do ulubionych
MRC
ul. Za Kwisą 4
59-620 Gryfów Śląski
Tel./fax (075)[zasłonięte]781 28
Kom. 504 [zasłonięte] 563
o Przedpłata na konto PKO BP 131[zasłonięte]212400[zasłonięte]70200[zasłonięte]263

 

o Płatność przy odbiorze

o Płatność Allegro


 

Kilka słów o tym co oferujemy…


Co to jest FAP?

Filtre a particules - to filtr cząstek stałych, który umieszczony jest w układzie wydechowym samochodu. Zadaniem systemu FAP jest wychwytywanie, a następnie gromadzenie cząsteczek węgla i węglowodoru, które w końcowe fazie są spalane.

Dlaczego warto się go pozbyć?

Przede wszystkim dlatego, że to ogromna oszczędność. Już po przebiegu zaledwie 80 tys. km trzeba wymieniać filtr FAP pierwszej generacji, montowany w Peugeotach i Citroenach z początku obecnej dekady. Od 2002 roku zwiększono jego żywotność do 120 tys. km, a obecnie wynosi ona 160 tys. km Koszty wymiany są niemałe – filtr kosztuje 1[zasłonięte]300-15 zł, wymiana ok. 500 zł, ponadto 550 zł zapłacić trzeba za specjalny płyn, który jest automatycznie dodawany do paliwa przy każdym tankowaniu. Trwalsze są np. filtry montowane w autach BMW (starczają na 160-180 tys. km), ale w tym wypadku łączny koszt wymiany wynosi ok. 5 tys. zł! Są też samochody, np. z koncernu VW, w których filtr powinien wystarczyć na cały okres eksploatacji pojazdu. Niestety, w praktyce jest inaczej – czasem już po kilkudziesięciu tys. km nadaje się on tylko do wymiany. (Źródło: Auto-Świat)

Pamiętaj !

Niesprawny filtr jest niebezpieczny – zamiast oczyszczać spaliny, podwyższa zużycie paliwa, niszczy olej i auto. Szkodzi! Jeśli z superekologiczną techniką nie radzi sobie producent, to trudno wymagać od użytkownika, aby brał na siebie całą odpowiedzialność i płacił. Jeśli filtr działa prawidłowo, nie warto robić mu krzywdy, ale gdy nie działa i nie daje się naprawić – lepiej usunąć! (Źródło: Auto-Świat)


Jeśli jednak masz jakieś wątpliwości lub pytania zawsze służymy pomocą telefoniczną 504[zasłonięte]563 lub e-mail’ową.

 

 

 

USUWANIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH FAP/DPF


Aukcja dotyczy kompleksowego usunięcia Filtra cząstek stałych. Usługa obejmuje usunięcie filtra z oprogramowania komputera oraz fizyczną likwidację wkładu filtrującego z samochodu.Operacja bezinwazyjna – wykonywana przez złącze OBD, wyklucza ingerencję w sterownik.


Przed zakupem prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów - dogodnego terminu oraz czasu wykonania usługi.


USUWANIE FAP/DPF FAP DPF off FILTR CZĄSTEK STAŁYCH

 

Jakie masz korzyści?

Korzyści jest mnóstwo, powodem tego jest bez terminowość naprawy - wyeliminowany filtr już nigdy nie sprawi problemu. Usunięcie filtra cząstek stałych FAP pozwala na bezstresową jazdę, bez obawy o to, że awaria (turbiny, wtryskiwaczy, czujnika), czy jazda na krótkich odcinkach (np. w mieście) ponownie przysporzą nam zmartwień oraz kosztów naprawy.