Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Twoje oferty nie sprzedają? Zmień to i zarabiaj!

19-01-2012, 11:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 57 zł     
Użytkownik Dutkon
numer aukcji: 2045889253
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 19   
Koniec: 19-01-2012 12:10:31
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
O nas
Dutkon
ul. Horbaczewskiego 53
54-130 Wrocław
NIP: 881[zasłonięte]133-10
REGON: 021[zasłonięte]320
e-mail: [zasłonięte]@dutkon.pl
GG:[zasłonięte]21122

Dutkon jest zarejestrowaną Firmą. Działamy w zgodzie z obowiązującym prawem, dzięki czemu możesz być pewien najwyższej jakości produktów
i usług.

Co oznacza status "Firma"? >>>

Kupując u nas korzystasz
z Programu Ochrony Kupujących - Twoje zakupy są chronione do kwoty 10.000 zł.

Zobacz, co daje POK >>>


Wygodna płatność Płacę
z Allegro - za zakupy u nas zapłacisz łatwo, bez wpisywania danych do przelewu.
Sprawdź, jakie to łatwe >>>


Za każdy zakup na naszych aukcjach otrzymasz punkty w programie Payback, które wymienisz na nagrody.
Jak zbierać punkty? >>>



Dodatkowa gwarancja to

ponad 2 tysiące naszych zadowolonych Klientów.
Sprawdź, co mówią o nas >>>


Kupując u nas masz prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od chwili odbioru.
Jak zwrócić towar? >>>


Zamówiony towar wysyłamy do 2-3 dni roboczych od zaksięgowaniu wpłaty.


Maciej Dutko

Założycielem firmy jest dr Maciej Dutko:

• autor kilku
książek o
e-biznesie,
Certyfikowany
Wykładowca Allegro,
wykładowca akademicki,
redaktor internetowy,
konsultant ds. e-handlu
i funkcjonalności ofert,
autor bloga eksperckiego
Akademia Internetu,
twórca serii e-publikacji
pod tym samym tytułem.

Więcej: zob. hasło "Maciej Dutko"
w Wikipedii.


Przesyłka

Wersja "pudełkowa" (na CD):
List polecony: tylko 5,90
Priorytet: 7,90 zł

Odbiór osobisty we Wrocławiu: 0 zł

Wersja elektroniczna (bez płyty):
Wysyłka e-mailem: 0 zł

Koszt przesyłki jest stały, niezależnie od liczby zamówionych przedmiotów.





 

 

Jak to jest, że jedni sprzedawcy zacierają ręce i liczą zyski, podczas gdy inni, nawet tańsi, nie potrafią przekonać klienta?
Czy wiesz, że wystarczy poznać kilka prostych trików, by tworzyć oferty nawet o 3000% (!) skuteczniejsze od Twojej konkurencji?



Maciej Dutko - Copywriting - licz się ze słowami!


Czy Twoje oferty sprzedają tak skutecznie, jakbyś tego sobie życzył? A może chcesz poznać najważniejsze zasady tworzenia dobrych opisów, które pozwolą Ci skuteczniej wpływać na decyzje zakupowe klienta?



Tytuł: Copywriting - licz się ze słowami!
Autor:
Maciej Dutko
Data wydania: 2012
Objętość: 140 minut video
Format wideo: uniwersalny (.mp4)
ISBN:[zasłonięte]978-83132-01-9



Możesz wybrać dostawę w eleganckim wydaniu pudełkowym na CD lub w formie przesyłki elektronicznej (bez nośnika).



Publikacja prosto od Autora
(na życzenie autograf lub dedykacja)




Z tego szkolenia dowiesz się, które elementy oferty najsilniej wpływają na decyzje zakupowe klientów i jak tworzyć oferty, którym klient nie będzie potrafił się oprzeć. Wiedza sprawdzona w praktyce, na grupie kilku tysięcy sprzedawców internetowych.

 

Z publikacji "Copywriting - licz się ze słowami!" dowiesz się:

  • Dlaczego ponad 80% sprzedawców tworzy opisy, które nie działają na klienta?
  • Jakie trzy warunki musi spełniać dobry tytuł oferty?
  • Dlaczego teksty "skanowalne" sprzedają skuteczniej?
  • Jak za pomocą odpowiednich słów wpływać na klienta?
  • Jakie strategiczne błędy popełniają e-sprzedawcy?
  • Jak sprzedawać więcej i drożej dzięki dobrej ofercie?

 


Już czas zacząć tworzyć skuteczne oferty! Już czas zacząć sprzedawać!

         

          

Zawartość szkolenia:
 

Wprowadzenie (3:45)

 Wstęp Marka Olejniczaka (szkolenie odbyło się on-line w 2011 roku dla uczestników serwisu MiastoSzkoleń). 


Szkolenie "Copywriting - licz się ze słowami"
(128:15), a w nim m.in.:

Copywriting - jak to się robi?
"Informuję, że...", czyli jak nie sprzedać produktu
Dobry tytuł - pierwszy żołnierz na froncie sprzedaży
Czy długość ma znaczenie?
Skanowalność a jakość oferty
Psychologia sprzedaży i NLP, czyli synonimy nie istnieją!
Siła pozytywnych słów
Sprzedawców strzały w stopę
Zez rozbieżny - jak minąć się z klientem
Sprzedawaj drożej, ale więcej dzięki dobrej ofercie
Wstrząsające zdjęcia - antywisienka na torcie

 

Podsumowanie (8:00)


Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę o copywritingu, poznać dodatkowe triki zwiększające sprzedaż, nauczyć się jeszcze skuteczniej wpływać na odbiorcę, polecam również moją książkę, wydaną przez Wydawnictwo Naukowe PWN:

Maciej Dutko - Copywriting internetowy


 Czy jesteś gotowy poznać zasady,
które zwiększą Twoją sprzedaż?