Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TALISMAN: MAGIA I MIECZ - PANI JEZIORA OD PLAY-KAB

18-01-2012, 18:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63.90 zł     
Użytkownik PLAY-KAB
numer aukcji: 2037136719
Miejscowość MAŁOPOLSKA
Wyświetleń: 214   
Koniec: 18-01-2012 13:36:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze aukcje Strona o mnie Nasze komentarze Kontakt
Play-kab
O nas
PLAY-KAB to firma specjalizująca się w dostarczaniu swoim Klientom najwyższej jakości gier planszowych, logicznych i dziecięcych oraz puzzli. Nasza oferta jest zawsze przemyślana i bardzo atrakcyjna cenowo! Nie jesteśmy tylko sklepem wirtualnym - prowadzimy zarejestrowaną działalność gospodarczą oraz sklep tradycyjny w Świątnikach Górnych!
Jesteśmy pewnym i sprawdzonym partnerem w interesach. Naszym celem jest przede wszystkim satysfakcja klienta z szybkiej i sprawnie przeprowadzonej transakcji oraz jakości zakupionego towaru.
Na każdy produkt otrzymasz dowód zakupu (paragon, fakturę VAT).
Masz pytania - skontaktuj się z nami:
Odpowiadamy na każde pytanie zadane drogą telefoniczną oraz mailową.
Nie odpowiadamy na SMSy.
Przesyłka
Zdajemy sobie sprawę, iż wielu sprzedających nie dotrzymuje terminu wysyłki. Nasza firma gwarantuje wysyłkę w ten sam dzień roboczy, w którym zostanie zaksięgowana wpłata. Każdy towar jest przed wysłaniem dokładnie sprawdzany i pakowany.
Masz pytania - skontaktuj się z nami:
  • Przesyłka kurierska
    DHL - 17 zł
  • Przesyłka pocztowa priorytetowa - 13 zł
  • List polecony
    priorytetowy - 8 zł
Nie wysyłamy paczek za pobraniem!
Za przesyłkę zawsze płacisz raz, bez względu ile przedmiotów wylicytujesz. Dotyczy to wszystkich naszych aukcji. Jeżeli adres jest inny niż podany w Allegro proszę niezwłocznie powiadomić nas o tym e-mailem.
Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie:
ul. Bielowicza 2
32-040 Świątniki Górne
pon-pt 8:00 - 17:00
sob. 7:00 - 14:00
Płatności
Wpłaty prosimy kierować na nasze konto:
92 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 691002
Zapłacić można także korzystając z Płatności Allegro
W tytule przelewu proszę podać nick z Allegro i nr aukcji
Regulamin
Kupując na naszej aukcji akceptujesz wszystkie warunki i zasady opisane na aukcji oraz na stronie "o mnie".
Duchy światłości i siły ciemności gromadzą się, przywołane przez moce tak stare jak sam czas. Granica między niebiosami, a otchłanią została wyznaczona. 
Nadciąga wojna!
Nadchodzi dzień Sądu Ostatecznego…

Talisman: Magia i Miecz Pani Jeziora jest najnowszym rozszerzeniem do gry planszowej Talisman: Magia i Miecz. Od niepamiętnych czasów trwa wojna pomiędzy duchami światłości, reprezentowanymi przez Zastępy Niebieskie, a siłami ciemności, reprezentowanymi przez Piekielny Legion, teraz jednak przybrała ona na sile. Do wojny dołączyły się również moce, które do tej pory pozostawały neutralne wobec niej. Zaiste, odkąd wojna poszerzyła swe horyzonty, odtąd nad krainami zaczęła wisieć groźba zagłady, groźba Sądu Ostatecznego. Czy więc Poszukiwacze zdążą jej zapobiec? A może sami przyczynią się do jej przyspieszenia?

Gracze wcielają się w wędrujących po krainach Magii i Miecza dzielnych Poszukiwaczy, szukających nowych informacji na temat zbliżającej się katastrofy. Jedni, którym przyświeca zło i chęć przyspieszenia nieuniknionego, zbierają informacje na temat pradawnych, sprzed dziwnych eonów, rytuałów, które mogłoby być odprawione w Nekropolii. Liczą, iż w ten sposób uda im się przechylić szalę zwycięstwa na rzecz Piekielnych Legionów. Mają nadzieję na całkowicie nowy, wykreowany przez nich samych świat.

Inni, którzy za ścieżkę swego życia obrali szerzenie dobra, ukryli się w Katedrze modląc się do bogów i Zastępów Niebieskich o łaskę i odwleczenie nieuniknionego. Ich siłą jest wiara, wiara że zło zostanie na wieki zniszczone, a świat zostanie uratowany. Wiedzą, że w tych ciężkich czasach jedynie cud jest w stanie powstrzymać ich mrocznych braci przed przyspieszeniem ostatecznego rozrachunku.

Mentalny pojedynek między liderami tych frakcji, między Mrocznym Teurgistą, sługą Piekielnych Legionów, a jego jasnym bratem - Teurgistą światła - jest nieunikniony. Która relikwia kultystów okaże się być tą, która znacząco wpłynie na przyszłe losy świata? Czy będzie to Bluźniercza Relikwia - oprawiona w kamienie szlachetne czaszka Czarnoksiężnika - z kaprysu sił ciemności mroczna karykatura najważniejszego z obrońców i bohaterów krain Magii i Miecza, stworzona celowo by trwożyć wciąż żyjących? A może będzie to Święta Relikwia - urna z prochami zmarłego Czarnoksiężnika - której celem jest utrwalanie w świadomości bogobojnych, iż ich obrońca, mimo że od dawien dawna nieżywy, wciąż jest z przy nich i w odpowiednim momencie z prochów powstanie i ich uchroni od zła?

Gdzieś tam pośrodku tego konfliktu można spotkać istoty, które do tej pory pozostawały obojętne wobec niego. Istoty, które do tej pory miały za swój najważniejszy cel pogłębiać istniejący konflikt, jednocześnie nie pozwalając którejkolwiek ze stron na zdobycie przewagi nad drugą stroną. Istoty, które od teraz dążą do zniszczenia pozostałych frakcji i ziszczenia się idei kosmicznej harmonii. Istoty, które wykorzystają każde zdarzenie, nawet upiorną Równonoc, aby tylko zahamować poczynania innych. Istoty…

Przesiadując w świątyni poświęconej wszystkim bogom, ślepy Głosiciel Prawa instruuje swych podwładnych jak mają postępować, aby wprowadzić świat w stan permanentnego zawieszenia w próżni. Uzbrojony w Laskę Równowagi, jeden z najpotężniejszych artefaktów, nie spocznie póki nie zrealizuje swego marzenia!

Wyznając złotowłosą Panią Jeziora, bezwzględnie wykonuje wszystkie jej polecenia i wprowadza jej plan w życie. Ona to bowiem jest odpowiedzialna za stworzenie niewyobrażalnej ilości magicznych przedmiotów, broni, artefaktów, które teraz zalewają krainy Magii i Miecza. To tylko jej intryg zasługa, iż poszukiwacze przygód, kiedyś prości wieśniacy, zdecydowali się wziąć oręż do ręki i przelać swą krew w imię porządku lub chaosu. Pani Jeziora niejako z własnej woli stała się centralną postacią tego konfliktu. Za swą siedzibę obrała legendarne Święte Jezioro, tam też udają się pielgrzymki szukających rad poszukiwaczy przygód. Pielgrzymki, którymi z łatwością da się manipulować. Jednakże, nie tylko po dobre rady Pani Jeziora poszukiwacze przygód tu przybywają. Wydaje się, iż przyciąga ich tutaj coś znacznie ważniejszego, potężniejszego. Tym czymś jest oręż, Miecz Prawdy, który Pani Jeziora obiecała najodważniejszemu poszukiwaczowi. Poszukiwaczowi, który bezwiednie wykona każdy jej rozkaz…

Talisman: Magia i Miecz Pani Jeziora wprowadza do gry nowe mechanizmy, postacie, zdarzenia, dzięki którym gracze będą w stanie sami zadecydować jak dalej potoczą się losy krain Magii i Miecza. To tylko od ich postawy wobec przedstawionej sytuacji, w zależności czy dołączą się do Zastępów Niebieskich, czy do Piekielnego Legionu, czy do Głosiciela Prawa, okaże się czy krainy przetrwają kryzys, czy nie, czy też przetrwają, ale nie w taki sposób w jaki by chciały. Czy też zignorują zagrożenie i staną się kolejnym elementem łańcuchu Marszu Potępieńców?
 
UWAGA! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz.
   
 
 

Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • 72 karty Przygód
  • 16 kart Czarów
  • 24 karty zadań Czarownika
  • 12 kart Stajni
  • 3 karty Alternatywnych Zakończeń
  • 4 karty neutralnego charakteru
  • 4 karty i figurki Poszukiwaczy
 
TALISMAN: MAGIA I MIECZ - PANI JEZIORA OD PLAY-KAB
ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE !!!

TWOJE CENTRUM GIER I PUZZLI
© PLAY-KAB gry planszowe i towarzyskie