Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rover 400, 1.6 benzyna+LPG, Łódź

28-01-2012, 12:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 6 000 zł     
Użytkownik A_V_F
numer aukcji: 2052062009
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 665   
Koniec: 25-01-2012 21:07:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do zaoferowania mam Rovera 400 z 1999 roku, z benzynowym silnikiem 1.6 oraz sekwencyjną instalacją gazową Landi Renzo IGS.

 

 

 

Historia auta:

Samochód został wyprodukowany w 1999 roku, z dokumentów, które przekazał mi poprzedni właściciel wynika, że auto do Polski przyjechało z Luksemburga, a pierwsza rejestracja nastąpiła w 2006 roku. Rok później poprzedni właściciel założył instalację gazową Landi Renzo IGS, przy przebiegu 204460 w łódzkim zakładzie Nagaz.

 

W 2009 roku auto przeszło do moich rąk, stan licznika wynosił około 227000 km. Służył mi do jazdy na krótkie dystanse po mieście, sporadyczne wypady za miasto. Przez dwa lata zrobiłem jedynie 10000 km.

 

Naprawy poczynione przeze mnie: 

Jeżeli ktoś interesuje się kupnem Rovera z benzynowym silnikiem, myślę, że jest świadom jego największej bolączki – uszczelki głowicy cylindrów. Również i mnie dopadł tzw. HGF, czyli awaria uszczelki. Została ona wymieniona w lutym 2010, wtedy też został wymieniony kompletny rozrząd razem z pompą wody, świecami, kablami WN, palcem, kopułką i filtrami. W ostatnich miesiącach niestety czekał mnie wydatek spowodowany wymianą kompletu sprzęgła, na którym przejechałem może z 1000 km. Zawieszenie zdrowe, bez problemów. Układ hamulcowy po świeżym przeglądzie gdzie wymienione zostały wszystkie przewody hamulcowe. Po prostu pogniły. Moim zdaniem stan techniczny samochodu na dzień dzisiejszy jest bardzo dobry, rozrząd ma około 10 tysięcy przebiegu, a sprzęgło jest praktycznie nowe. Dodatkowo świeżo wymieniona półoś, która nieszczęśliwie się ukręciła ostatnio, razem z nią uszczelniacz i wymieniony olej w skrzyni.

 

Bez problemu przeszło roczny przegląd na początku grudnia.

 

Samochód kupiłem w średnim stanie blacharskim, rdza na tylnych nadkolach (typowa bolączka tego modelu jak i bliźniaczej Hondy Civic), zaprawki na masce oraz błotniku przednim jak również przedni zderzak do malowania. Wszystko zrobione, niestety znów pojawiło się ognisko rdzy na krawędzi drzwi pasażera oraz małe purchle na jednym tylnym nadkolu, na życzenie mogę przedstawić zdjęcia przedstawiające auto w stanie sprzed malowania.

 

Drugim minusem jest prawdopodobnie kończące się łożysko tylnego koła i podobno coś lekko grzechocze w tłumiku środkowym. Co do pracy reszty samochodu nie mam większych zastrzeżeń.

 

Wyposażenie: 

ABS, wspomaganie kierownicy, dwie poduszki powietrzne.

* Elektryka lusterek oraz wszystkich szyb.

Samochód posiada klimatyzację aczkolwiek przez 2 lata nie miałem okazji jej nabić. Po wciśnięciu guzika zapala się lampka więc jako taka jest sprawna. Myślę że po sprawdzeniu szczelności i napełnieniu ruszy.

 

Samochód stoi na komplecie opon zimowych, które jako nowe kupiłem w 2009 roku. Obecnie mają dalej po około 7 mm bieżnika. Niestety letnie poprzebijały się niefortunnie i oprócz zapasu pozostały mi 2 pojedyncze opony nie od pary.

 

Wystawiam z ceną 6000 zł. Uważam że jest to uczciwa cena po uwzględnieniu ewentualnych napraw. Rzetelnie napisałem wszystko co wiem o swoim samochodzie, bo też nie chcę marnować niczyjego czasu.

 

Kontakt 

Samochód do obejrzenia w Łodzi po wcześniejszym umówieniu.

Tel: 798 [zasłonięte] 91 59

GG:[zasłonięte]82044 

Maile sprawdzam dość rzadko. 

 

Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie

(kliknij, aby powiększyć)

pokazywarka.pl