Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Od 1zł BCM!!

19-01-2012, 22:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 35 zł      Aktualna cena: 35 zł     
Użytkownik elessar9
numer aukcji: 2047991167
Miejscowość Polkowice
Licytowało: 5    Wyświetleń: 72   
Koniec: 16-01-2012 21:31:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Stephen Romaniello
Data wydania: 02/2009
Stron: 528
Wydawnictwo Helion


Tytuł oryginału: Photoshop CS3 Channels and Masks Bible
Tłumaczenie: Radosław Brzozowski
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1787-6
Format: 172x245
Oprawa: twarda


Poznaj sekrety kanałów barwnych
Dobieraj umiejętnie maski
Projektuj jak profesjonalista

Photoshop — najpopularniejszy program do tworzenia i obróbki grafiki — wciąż skrywa wiele tajemnic, a jego możliwości są tak ogromne, że wprawiają w zachwyt nawet najbardziej doświadczonych projektantów i fotografów. Na szczęście dzięki intuicyjnemu interfejsowi ogrom jego możliwości wcale nie utrudnia użytkowania! Umożliwia za to niezwykłą synergię różnych technik i narzędzi oraz pozwala na tworzenie profesjonalnych, niepowtarzalnych projektów. Aktualna wersja — Photoshop CS3/CS3 PL — jest sprawniejsza i bardziej intuicyjna niż poprzednie, m.in. dzięki udoskonaleniu interfejsu użytkownika oraz wprowadzeniu nowych funkcji, takich jak inteligentne filtry.

Książka „Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia” zawiera szczegółowe omówienie sposobów zarządzania kanałami kolorów i maskami oraz wyjawia tajniki sprawnej pracy w tym programie. Dodatkowo wszystkie przykłady zastosowania narzędzi zostały zilustrowane kolorowymi zdjęciami. Korzystając z tego wyczerpującego podręcznika, poznasz techniki służące do mieszania kanałów, tworzenia obrazów monochromatycznych, bichromii i wprowadzania koloru dodatkowego. Dowiesz się, na czym polega praca w trybie Lab oraz przekształcanie zaznaczeń. Nauczysz się efektownie kompilować zdjęcia za pomocą kanałów i masek. Ta książka łączy w sobie ekspercką wiedzę teoretyczną z praktycznymi technikami. Takie połączenie wzbogaci Twój warsztat i zainspiruje Cię do tworzenia własnych, wyjątkowych obrazów!

Obrazy wektorowe i rastrowe
Przekształcanie zdjęć
Korzystanie z narzędzia Crop
Praca z warstwami
Korzystanie z palet
Konwersja trybów barwnych
Tworzenie kolorów
CMYK i RGB
Techniki pracy z kanałami barwnymi
Zmiana informacji barwnej
Tworzenie obrazu monochromatycznego
Praca w trybie Lab
Tworzenie świateł i cieni
Praca z maskami

O autorze (17)
Wstęp (19)
Podziękowania (21)
Część I Podstawy obrazu (23)
Rozdział 1. Tworzenie obrazów (25)
Obrazy wektorowe i rastrowe (25)
Grafiki wektorowe (25)
Obrazy rastrowe (26)
Zrozumieć głębię bitową (26)
Bitmapy (27)
Skala szarości (28)
Kolor RGB (29)
64-bitowy obraz CMYK (29)
Obrazy HDR (30)
Formaty zapisu (30)
Określanie rozdzielczości i rozmiaru (30)
Rozdzielczość (31)
Rozdzielczość obrazu (31)
Rozdzielczość monitora (31)
Rozdzielczość drukarki (32)
Rozdzielczość obrazu półtonowego (32)
Rozdzielczość rastra stochastycznego (33)
Określanie właściwej rozdzielczości (34)
Skalowanie obrazu (34)
Zachowywanie proporcji (36)
Style skalowania (36)
Uzyskiwanie pomocy przy skalowaniu zdjęć (36)
Wybór ustawień interpolacji (37)
Skalowanie kanałów i masek (37)
Przekształcanie zdjęć (37)
Pozostałe metody obracania i odwracania obrazu (38)
Korzystanie z narzędzia Crop (Kadrowanie) (39)
Kadrowanie do określonego rozmiaru (41)
Kadrowanie perspektywy (41)
Zmiana wielkości obszaru roboczego (42)
Obracanie obszaru roboczego (42)
Praca z warstwami (43)
Paleta warstw (43)
Praca z warstwą tła (45)
Nazywanie warstw (45)
Przeglądanie zawartości warstw (46)
Wybór wielkości miniaturki (46)
Zaznaczanie warstw (47)
Zrozumieć przezroczystość (47)
Kontrola przejrzystości (48)
Przezroczystość wypełnienia (48)
Zmiana kolejności warstw (48)
Praca z dokumentami wielowarstwowymi (49)
Łączenie warstw (49)
Grupowanie warstw (50)
Grupy warstw i kanały barwne (52)
Blokowanie warstw (52)
Tworzenie nowych warstw (54)
Przenoszenie zawartości warstwy (56)
Kopiowanie pojedynczych warstw (56)
Kopiowanie kilku warstw jednocześnie (56)
Przeciąganie wybranej zawartości (57)
Kopiowanie warstw (57)
Usuwanie warstw (58)
Mieszanie warstw (58)
Stosowanie stylów warstw (60)
Zapisywanie stylów warstw (61)
Scalanie warstw (61)
Spłaszczanie obrazu (61)
Pojęcia związane z maskowaniem (62)
Podsumowanie (63)
Rozdział 2. Poznajemy narzędzia, palety i menu (65)
Wyświetlanie zdjęcia (65)
Zastosowanie narzędzia Zoom (Lupka) (66)
Korzystanie z menu View (Widok) (66)
Wybór trybu ekranowego (67)
Określanie procentowej wielkości wyświetlanego obrazu (67)
Przewijanie obrazu na ekranie (68)
Navigator (Nawigator) (68)
Okno obrazu (69)
Pasek tytułu (70)
Pasek stanu (70)
Dostęp do menu i okien dialogowych (73)
Korzystanie z palet (74)
Klastry palet (76)
Łączenie palet (76)
Organizowanie palet (76)
Przywracanie i zmienianie przestrzeni roboczych i położenia palet (76)
Praca z nowymi narzędziami CS3 (77)
Paleta narzędzi (77)
Korzystanie z podpowiedzi (79)
Ikony narzędzi (79)
Pasek opcji (79)
Ustawienia predefiniowane narzędzi (79)
Podsumowanie (81)
Część II Zen koloru (83)
Rozdział 3. Zrozumieć tryby barwne (85)
Zrozumieć kolor cyfrowy (85)
Urządzenia rejestrujące światło (86)
Zamiana kolorów na liczby (87)
Wybór różnych trybów barwnych (87)
Tryb bitmapy (87)
Tryb skali szarości (94)
Tryb koloru indeksowanego (95)
Tryb Duotone (bichromia) (98)
Tryb barwny RGB (99)
Tryb CMYK (100)
Tryb Lab (101)
Tryb wielokanałowy (102)
Model barwny HSB (103)
Konwersja trybów barwnych (103)
Tworzenie kolorów (105)
Pobieranie próbek kolorów (106)
Praca z próbnikiem kolorów (106)
Hue (Barwa) (106)
Saturation (Nasycenie) (107)
Brightness (Jasność) (107)
Wybór kolorów (107)
Aktywne parametry koloru (107)
Wybór koloru RGB (107)
Wybór trybu Lab (108)
Określanie kolorów CMYK (108)
Ostrzeżenie o przekroczeniu zakresu kolorów CMYK (108)
Wybór palety internetowej (108)
Określanie koloru w bibliotece kolorów (110)
Korzystanie z palet kolorów (111)
Paleta Swatches (Próbki) (111)
Podsumowanie (112)
Rozdział 4. Zarządzanie kolorem (113)
Poznajemy robocze przestrzenie barwne (113)
Profile ICC (113)
Szklane okno (114)
Kalibracja monitora (114)
Wybór odpowiedniej przestrzeni roboczej (115)
Jak wybrać właściwą roboczą przestrzeń barwną (116)
Konwersja i osadzanie profilu (118)
Korzystanie z podstawowych ustawień kolorów (119)
Zasady zarządzania kolorami (119)
Otwieranie zdjęć z niezgodnymi profilami (120)
Otwieranie zdjęć bez osadzonego profilu (121)
Robocza przestrzeń barwna CMYK (122)
Praca z zaawansowanymi ustawieniami kolorów (122)
Mechanizmy zarządzania kolorem (122)
Konwersje za pomocą metod konwersji (123)
Parametry zaawansowane (125)
Tworzenie profili własnych użytkownika (125)
Drukowanie zdjęć (126)
Korzystanie z okien dialogowych wydruku (126)
Page Setup (Ustawienia strony) (127)
Print (Drukuj) (127)
Output options (Wyjście) (128)
Color Management Options (zarządzanie kolorami) (129)
Drukowanie odbitek barwnych, separacji, kanałów i zawartości warstw (130)
Obrazy barwne (130)
Separacje barwne (130)
Pojedyncze kanały lub warstwy (130)
Podsumowanie (131)
Rozdział 5. Korekcja koloru (133)
Zrozumieć dynamikę dopasowań (134)
Wykrywanie niedoskonałości barwnych (134)
Analiza histogramu (134)
Pomiar koloru przy wykorzystaniu palety Info (139)
Korzystanie z narzędzia Eyedropper (Kroplomierz) (141)
Korzystanie z narzędzia Color Sampler (Próbkowanie kolorów) (141)
Korzystanie z dopasowań automatycznych (143)
Stosowanie dopasowań automatycznych (143)
Kontrola nad przycinaniem (144)
Korygowanie jasności i kontrastu (145)
Praca z poleceniem Levels (Poziomy) (146)
Poziomy wejścia (146)
Output levels (Poziomy wyjściowe) (147)
Przypisywanie nowych wartości pikselom (147)
Korekcja poziomów w poszczególnych kanałach (148)
Określanie i ustawianie punktów bieli i czerni (149)
Zapisywanie i wczytywanie poziomów (150)
Korekcja za pomocą polecenia Curves (Krzywe) (151)
Podstawowe korekcje za pomocą krzywych (152)
Korzystanie z ustawień predefiniowanych (154)
Korzystanie z paska jasności (154)
Wybór narzędzi wykresu (154)
Zmiana wartości wejścia i wyjścia (154)
Korekcja kanałów (155)
Tworzenie krzywej zablokowanej (155)
Wykonywanie dopasowań miejscowych (156)
Równoważenie koloru (157)
Praca z poleceniem Color Balance (Balans kolorów) (157)
Korzystanie z polecenia Selective Color (Kolor selektywny) (158)
Ponowne mapowanie kolorów (159)
Zmiana barwy i nasycenia (159)
Oddziaływanie na wybrane kolory (160)
Pobieranie próbek za pomocą kroplomierzy (162)
Korygowanie nasycenia (162)
Korekcja jasności (162)
Kolorowanie zdjęcia (163)
Tworzenie warstw dopasowania (165)
Podsumowanie (166)
Część III Techniki pracy z kanałami barwnymi (167)
Rozdział 6. Poznajemy paletę Channels (Kanały) (169)
Otwieranie palety Channels (Kanały) (169)
Ukrywanie i wyświetlanie zawartości kanału (170)
Analiza kanałów barwnych (170)
Praca z kanałem alfa (171)
Zapisywanie zaznaczeń jako kanałów alfa (172)
Wczytywanie selekcji (173)
Zmiana preferencji kanałów (174)
Wykonywanie operacji na kanałach (176)
Wyświetlanie kanałów (176)
Wyświetlanie kanałów alfa (177)
Korzystanie z opcji kanałów (178)
Powielanie kanałów (179)
Usuwanie kanałów (179)
Pozostałe operacje na kanałach (180)
Dzielenie kanałów (180)
Scalanie kanałów (181)
Konwersja na tryb Multichannel (wielokanałowy) (181)
Mieszanie kanałów (182)
Przegląd pozostałych rodzajów kanałów (183)
Kanały koloru dodatkowego (183)
Maski warstw (184)
Szybkie maski (184)
Podsumowanie (185)
Rozdział 7. Mieszanie kanałów barwnych (187)
Zamiana informacji barwnej (187)
Praca z poleceniem Channel Mixer (Mieszanie kanałów) (190)
Przenoszenie kolorów pomiędzy kanałami (190)
Mieszanie kanałów (192)
Korzystanie z polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (192)
Redukowanie wypalonych świateł (193)
Usuwanie koloru (197)
Przesuwanie kanałów barwnych (200)
Tworzenie dwupoziomowych obrazów trójwymiarowych (201)
Tworzenie obrazów 3D o ciągłej głębi (204)
Podsumowanie (206)
Rozdział 8. Tworzenie idealnego obrazu monochromatycznego (207)
Wybór najlepszego kanału (207)
Korzystanie z polecenia Channel Mixer (Mieszanie kanałów) przy tworzeniu zdjęć monochromatycznych (211)
Tworzenie obrazu czarno-białego w trybie Lab (215)
Desaturacja koloru za pomocą polecenia Calculations (Obliczenia) (217)
Praca z tonami sepiowymi (220)
Za pomocą filtra fotograficznego (221)
Za pomocą krzywych kanału (223)
Korzystanie z konwertera Black and White (Czarno-biały) (226)
Podsumowanie (227)
Rozdział 9. Określanie bichromii (229)
Poznajemy bichromie, trichromie i kwadrychromie (229)
Wybór kolorów bichromii (231)
Edycja krzywej bichromii (232)
Uginanie krzywej (233)
Zapisywanie i wczytywanie krzywej (234)
Tworzenie separacji barwnych (234)
Tryb wielokanałowy (235)
Kolory nadrukowane na siebie (235)
Podsumowanie (236)
Rozdział 10. Korzystanie z koloru dodatkowego (237)
Praca z kanałami koloru dodatkowego (237)
Odróżnianie krycia od... krycia (240)
Wyświetlanie kanałów koloru dodatkowego (242)
Tworzenie wycięć i zalewek (242)
Wycinanie i wykonywanie zalewek kolorów jednolitych (242)
Tworzenie tonalnych kanałów koloru dodatkowego (244)
Drukowanie kolorów dodatkowych (248)
Podsumowanie (248)
Część IV Wystrzałowe techniki pracy z kanałami barwnymi (249)
Rozdział 11. Praca w trybie Lab (251)
Zrozumieć tryb barwny Lab (251)
Wyostrzanie zdjęć w trybie Lab (252)
Wyostrzanie w trybie Lab za pomocą dużego promienia (253)
Dwuetapowe wyostrzanie w trybie Lab (255)
Zwiększanie intensywności koloru (258)
Korzystanie z polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (258)
Korzystanie z techniki Curves (Krzywe) (262)
Dodawanie szumów do obrazów w kolorze Lab (264)
Ograniczanie szumu (267)
Kolorowanie zdjęć czarno-białych w trybie Lab (269)
Podsumowanie (274)
Rozdział 12. Wydobywanie detali za pomocą kanałów (275)
Podkreślanie koloru skóry (275)
Wyostrzanie obrazu (277)
Korzystanie z maski wyostrzającej (278)
Techniki wykorzystujące maskę wyostrzającą (279)
Inteligentne wyostrzanie (280)
Korzystanie z efektów świetlnych (282)
Opcje dostępne w efektach świetlnych (282)
Korzystanie z kanału tekstury (285)
Mapowanie zdjęć za pomocą kanałów (288)
Podsumowanie (294)
Rozdział 13. Tworzenie świateł i cieni (295)...