Moc maksymalna: 3,6kW ( 5 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
1 cylinder, 4 suwowy, pojemność skokowa 112 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4
[zasłonięte]000-50
Wolne obroty (Neutral) 1
[zasłonięte]450-15 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*41
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu TCI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Pojemność zbiornika paliwa: 1,3 litra
Wejście na zewnętrzny zbiornik paliwa
Maksymalne zużycie paliwa 2,0 litra/godzinę
Średnie zużycie: około litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 0,5 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,1 l.
Śruba w komplecie: 3 - 7 1/2" x 8"
Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 717*361*1156cm
Waga: 25,5 kg
Silnik w komplecie ze śrubą napędową
Silniki zaburtowy Parsun o mocy 5 KM z długą kolumną (20 cali). Doskonały wybór dla większości jachtów pływających po polskich wodach śródlądowych. Posiada zbiornik wbudowany oraz wyjście na zbiornik zewnętrzny. Silnik jest lekki, cichy i ekonomiczny.
Czterosuwowe silniki Parsun są dużo bardziej przyjazne dla środowiska niż dwusuwy. Dla ludzi ceniących piękno natury jest bardzo ważne, by w jak najmniejszym stopniu szkodzić środowisku.