Perfect Dark Zero jest następczynią gry z gatunku FPS, która była jedną z najpopularniejszych pozycji dla stacjonarnej konsoli Nintendo 64 od 2000 roku. Tym razem programiści z firmy Rare postanowili zrobić użytek ze sporych możliwości platformy Xbox 360 i postarali się o włączenie omawianego produktu w poczet tzw. tytułów startowych tego elektroniczno-rozrywkowego systemu ze stajni korporacji Microsoft. Scenariusz „zerówki” traktuje o wydarzeniach, poprzedzających wypadki z pierwszej części Perfect Dark. W roli głównej bohaterki ponownie występuje Joanna Dark - specjalna agentka a la Cate Archer z przebojowego pecetowego cyklu o nazwie No One Lives Forever. Protagonistka musi wykonać szereg misji w ramach trybu single player, a w przygodzie towarzyszy jej ojciec, czyli Jack. Naturalnie poszczególne zadania połączone są nastrojowymi scenkami przerywnikowymi, za sprawą których mamy wrażenie oglądania interaktywnego filmu sensacyjnego. Developerzy zaimplementowali bogaty arsenał broni, składający się z ponad dwudziestu rozmaitych rodzajów narzędzi bojowych (m.in. pistolet i karabin maszynowy). Dodatkowo Joanna może wykorzystać przeróżne szpiegowskie gadżety o futurystycznym charakterze (np. plecak odrzutowy) oraz poprowadzić motocykl, pokierować poduszkowcem etc. Jednakże sukcesy w zmaganiach z przeciwnikami osiąga się nie przez bezmyślne szarżowanie, lecz dzięki atakowaniu według zawczasu ustalonego planu (bardzo istotne jest przede wszystkim krycie się za osłonami i bezszelestne zakradanie się na tyły wroga). Dla entuzjastów rozgrywki multiplayer przygotowano natomiast obsługę internetowego systemu Xbox Live. Maksymalna liczba uczestników pojedynczego sieciowego spotkania przekracza trzydzieści, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby zorganizować przykładowo klasyczną walkę typu deathmatch. Niezależnie od wybranego trybu zabawy zawsze widzimy perfekcyjnie wykonaną grafikę trójwymiarową z perspektywy pierwszej osoby. Autorzy nie zapomnieli ponadto o wprowadzeniu realistycznych algorytmów fizycznych i dopracowanej Sztucznej Inteligencji.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6147
Perfect Dark Zero jest następczynią gry z gatunku FPS, która była jedną z najpopularniejszych pozycji dla stacjonarnej konsoli Nintendo 64 od 2000 roku. Tym razem programiści z firmy Rare postanowili zrobić użytek ze sporych możliwości platformy Xbox 360 i postarali się o włączenie omawianego produktu w poczet tzw. tytułów startowych tego elektroniczno-rozrywkowego systemu ze stajni korporacji Microsoft. Scenariusz „zerówki” traktuje o wydarzeniach, poprzedzających wypadki z pierwszej części Perfect Dark. W roli głównej bohaterki ponownie występuje Joanna Dark - specjalna agentka a la Cate Archer z przebojowego pecetowego cyklu o nazwie No One Lives Forever. Protagonistka musi wykonać szereg misji w ramach trybu single player, a w przygodzie towarzyszy jej ojciec, czyli Jack. Naturalnie poszczególne zadania połączone są nastrojowymi scenkami przerywnikowymi, za sprawą których mamy wrażenie oglądania interaktywnego filmu sensacyjnego. Developerzy zaimplementowali bogaty arsenał broni, składający się z ponad dwudziestu rozmaitych rodzajów narzędzi bojowych (m.in. pistolet i karabin maszynowy). Dodatkowo Joanna może wykorzystać przeróżne szpiegowskie gadżety o futurystycznym charakterze (np. plecak odrzutowy) oraz poprowadzić motocykl, pokierować poduszkowcem etc. Jednakże sukcesy w zmaganiach z przeciwnikami osiąga się nie przez bezmyślne szarżowanie, lecz dzięki atakowaniu według zawczasu ustalonego planu (bardzo istotne jest przede wszystkim krycie się za osłonami i bezszelestne zakradanie się na tyły wroga). Dla entuzjastów rozgrywki multiplayer przygotowano natomiast obsługę internetowego systemu Xbox Live. Maksymalna liczba uczestników pojedynczego sieciowego spotkania przekracza trzydzieści, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby zorganizować przykładowo klasyczną walkę typu deathmatch. Niezależnie od wybranego trybu zabawy zawsze widzimy perfekcyjnie wykonaną grafikę trójwymiarową z perspektywy pierwszej osoby. Autorzy nie zapomnieli ponadto o wprowadzeniu realistycznych algorytmów fizycznych i dopracowanej Sztucznej Inteligencji.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6147
Perfect Dark Zero jest następczynią gry z gatunku FPS, która była jedną z najpopularniejszych pozycji dla stacjonarnej konsoli Nintendo 64 od 2000 roku. Tym razem programiści z firmy Rare postanowili zrobić użytek ze sporych możliwości platformy Xbox 360 i postarali się o włączenie omawianego produktu w poczet tzw. tytułów startowych tego elektroniczno-rozrywkowego systemu ze stajni korporacji Microsoft. Scenariusz „zerówki” traktuje o wydarzeniach, poprzedzających wypadki z pierwszej części Perfect Dark. W roli głównej bohaterki ponownie występuje Joanna Dark - specjalna agentka a la Cate Archer z przebojowego pecetowego cyklu o nazwie No One Lives Forever. Protagonistka musi wykonać szereg misji w ramach trybu single player, a w przygodzie towarzyszy jej ojciec, czyli Jack. Naturalnie poszczególne zadania połączone są nastrojowymi scenkami przerywnikowymi, za sprawą których mamy wrażenie oglądania interaktywnego filmu sensacyjnego. Developerzy zaimplementowali bogaty arsenał broni, składający się z ponad dwudziestu rozmaitych rodzajów narzędzi bojowych (m.in. pistolet i karabin maszynowy). Dodatkowo Joanna może wykorzystać przeróżne szpiegowskie gadżety o futurystycznym charakterze (np. plecak odrzutowy) oraz poprowadzić motocykl, pokierować poduszkowcem etc. Jednakże sukcesy w zmaganiach z przeciwnikami osiąga się nie przez bezmyślne szarżowanie, lecz dzięki atakowaniu według zawczasu ustalonego planu (bardzo istotne jest przede wszystkim krycie się za osłonami i bezszelestne zakradanie się na tyły wroga). Dla entuzjastów rozgrywki multiplayer przygotowano natomiast obsługę internetowego systemu Xbox Live. Maksymalna liczba uczestników pojedynczego sieciowego spotkania przekracza trzydzieści, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby zorganizować przykładowo klasyczną walkę typu deathmatch. Niezależnie od wybranego trybu zabawy zawsze widzimy perfekcyjnie wykonaną grafikę trójwymiarową z perspektywy pierwszej osoby. Autorzy nie zapomnieli ponadto o wprowadzeniu realistycznych algorytmów fizycznych i dopracowanej Sztucznej Inteligencji.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=6147
NBA 2K14 to kolejna część uznanej serii gier sportowych traktujących o koszykówce. Za projekt odpowiada studio Visual Concepts, mające na swoim koncie poprzednie odsłony serii.
Tytuł posiada pełną licencję ligi NBA, dzięki czemu grająca osoba może wcielić się w największe gwiazdy koszykówki i pokierować ulubionymi drużynami. Twórcy, jak zwykle, oddali do dyspozycji kilka trybów single i multiplayer, dzięki czemu rozgrywka jest urozmaicona i szybko się nie nudzi.
Gameplay opiera się na zastosowaniu znanych już rozwiązań. Zawodnikami sterujemy więc dzięki intuicyjnej technice Pro Stick. Smart Play Button odpowiada z kolei za konkretne zachowania (np. specjalny trik), a wykonuje się je przytrzymując jeden przycisk. Ulepszono także kontrolę nad piłką, system podań, blokowania, obrony i rzutów. Do tego wszystkiego twórcy zatroszczyli się również o usprawnienie sztucznej inteligencji, która uczy się naszej gry. Jeżeli więc lubimy atakować jedną ze stron, to SI zmieni swoje podejście do obrony na tym terenie.
Wśród powracających trybów zabawy znajduje się MyTeam, a także Crews, pozwalający na zmagania w multiplayerze, używając postaci z trybu MyPlayer. Gracze tworzą swoje logo i stają do walki w meczach 5 na 5. Opcja ta dostępna jest jedynie na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.
Jedną z nowości jest licencja Euroligi, zawierająca 14 czołowych, europejskich drużyn. Całość napędzana jest przez automatyczne aktualizacje statystyk zawodników. Są one oparte na kondycji i formie prawdziwych koszykarzy, czyli jeżeli jeden z nich będzie grał słabo w rzeczywistości, to jego wirtualny odpowiednik także straci na umiejętnościach.
Tytuł oferuje ulepszoną oprawę graficzną, która jeszcze bardziej przypomina prawdziwe transmisje z meczów. Animacje zawodników również uległy usprawnieniu, dzięki czemu ich ruchy są płynniejsze i dokładniejsze, niż miało to miejsce do tej pory. Dodatkowo ścieżka dźwiękowa gry zawiera takich wykonawców jak Jay-Z, Eminem, The Black Keys, Daft Punk, itd.
Gra jest używana. Stan płyt - doskonały 6/6.