Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MATEMATYKA - NIEZWYKŁE WAKACJE KLASA 3 PC

19-01-2012, 11:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 67.20 zł     
Użytkownik alexanderwielki1
numer aukcji: 2005519543
Miejscowość Polska
Wyświetleń: 14   
Koniec: 17-01-2012 16:15:06
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

fkm , ean_590[zasłonięte][zasłonięte]89910 , id_36427 , kat_168 , typ_gry

Matematyka - Niezwykłe Wakacje Klasa 3 PC

MATEMATYKA - NIEZWYKŁE WAKACJE KLASA 3 PC
Arytmetyka
Gra edukacyjna zawiera szereg ćwiczeń kształtujących praktyczne rozumienie roli cyfr jedności, dziesiątek i setek. Podczas zabawy dziecko nauczy się stosować własności działań oraz rozumieć i stosować własności dodawania i odejmowania, opanuje tabliczkę mnożenia, przyswoi sobie dzielenie i wykonywanie prostych działań na ułamkach oraz rozwiązywanie zadań tekstowych.

Figury geometryczne
Podczas nauki i zabawy dziecko rozwinie wyobraźnię przestrzenną poprzez wykonywanie ćwiczeń dotyczących konstruowania brył przestrzennych, szacowania ich objętości i wysokości oraz łączenia figur przestrzennych z ich podstawami.

Mierzenie i obliczanie pieniężne
Podczas zabawy z programem dziecko napotka ćwiczenia wykorzystujące działania arytmetyczne do rozmaitych obliczeń związanych z mierzeniem długości i wyznaczaniem pojemności. Wykona także wiele obliczeń pieniężnych typu cena – ilość – wartość. Ćwiczenia z użyciem zegara ukształtują w nim świadomość czasu w skali dnia i w skali roku.

ZAKRES ZAGADNIEŃ:

• setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
• możliwość śledzenia postępów w nauce – rejestr wyników, tablica rekordzistów
• zabawy ćwiczące spostrzegawczość
• stopniowalny poziom trudności zadań
• pomoc w formie dźwiękowej
• wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji

ZAWARTOŚĆ PROGRAMU:

• dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie liczb w zakresie 1–10 000
• przedstawianie działań na grafach
• stosowanie własności działań arytmetycznych
• zapisywanie algorytmów działań pisemnych
• działania na ułamkach
• obliczenia z użyciem waluty
• odczytywanie wskazań zegara
• mierzenie długości i wyznaczanie pojemności
• figury przestrzenne i ich własności
• szacowanie objętości brył

Kategoria wiekowa: 3+

Wersja językowa: polska