Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Euromarketing. Uwarunkowania na rynku UE

12-07-2015, 21:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5.90 zł     
Użytkownik AntykwariatSowa
numer aukcji: 5265210684
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1997
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

47-400 Racibórz, ul. Długa 23
NIP: 639 [zasłonięte] 57
Numer zezwolenia: UM Racibórz Z/91/1991
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 601 [zasłonięte] 409
tel. 32 [zasłonięte] 13
fax. 32 [zasłonięte] 71

Bezpłatne punkty odbioru

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

Euromarketing. Uwarunkowania na rynku Uni Europejskiej.
Autor: Andrzej Sznajder
Wydawnictwo: PWN 1997
Seria: Przedsiębiorczość
Liczba stron: 175

Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie uwarunkowań działań marketingowych przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej oraz strategii działania w tym regionie firm z krajów europejskich, Japonii i z USA. Wiedza ta może być bardzo istotna dla polskich przedsiębiorstw chcących aktywniej działać na tym rynku. Oprócz polskich przedsiębiorstw odbiorcami pracy powinni być studenci różnych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz rozwijających się ostatnio studiów europejskich różnego szczebla.

-->

Euromarketing. Uwarunkowania na rynku UE